Episodes
اگر اهل سفر هستین یا سفر دوستاتون رو توی شبکه های اجتماعی دنبال میکنین بهتون پیشنهاد میکنم این رادیو رو گوش کنین. ما و شما اینجا از سفرهامون میگیم. از داستان هامون، از جاهایی که تو کشورمون وجود دارن و ازشون بی خبریم. در طول این برنامه سعی میکنیم برای هر تعطیلات سفرهایی رو بهتون پیشنهاد بدیم که هم ارزون باشه و هم هیجان انگیز. آدرس تلگرام ما : https://t.me/travelmelody
Published 06/20/20
تاحالا بیشترین مسیری که با ماشین طی کردین چند کیلومتر بوده 500 , 1000 یا 2000 کیلومتر , نمیدونم خبردارین یا نه ولی هستن آدمهایی که هزاران کیلومتر و با دوچرخه رکاب میزنن . در این اپیزود حامد برامون می گه سایکل توریست چیه و چگونه میتونید این ورزش و شروع کنید . همچنین از تجربه 5000 کیلومتر رکاب زدن دور ایران برامون میگه . نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید
فر به سیستان و بلوچستان قسمت دو : در اپیزود قبل از گشت و گذارمون توی طبس و چشمه مرتضی علی و ماجراهامون تعریف کردیم تا جایی که راه افتادیم سمت بیرجند. اگر هنوز قسمت قبل رو گوش نکردین قبل از شنیدن این قسمت حتما قست اول از سفرمون به سیستان و بلوچستان رو گوش کنین. «… هوا که تاریک شد راه افتادیم سمته بیرجند، حدود 300 کیلومتر راه داشتیم که سینا نشست پشت فرمون و سجاد هم کنار دستش، تقریبا یک ساعتی گذشته بود و همه بچه‌ها بجز من و سجاد خواب بودن. نزدیک‌های دیهوک بودیم، یه جاده باریکو تاریکه دو طرفه که...
چند مدت پیش، عباس جندقی همایشی را با موضوع تکنیک‌های بقا در طبیعت برگزار کردند که پوشش رادیویی این برنامه به صورت آنلاین توسط رادیو آهنگ سفر انجام شد. توی این قسمت قراره پادکست‌های این همایش رو براتون بذاریم. قبل از اینکه بریم سراغ پادکست‌های این همایش، میخوایم درباره عباس جندقی براتون بگیم. این رو هم باید اضافه کنیم که پادکست‌ها مربوط به پنجمین همایش تکنیک‌های بقا در طبیعت عباس جندقی است. عباس جندقی سال‌هاست که در زمینه راهنمای طبیعت‌گردی و فرهنگی فعالیت می‌کنه و همچنین در کنار این...
Published 06/20/20
درباره فصلنامه گیلگمش چی می‌دونین؟ شما هم حتما درباره اسم جالب این فصنامه کنجکاو شدین؟ یا با خودتون می‌گین این فصلنامه چه ربطی به رادیو آهنگ سفر داره. اگر می‌خواهین در این باره بیشتر بدونین همراه رادیو آهنگ سفر باشین. «از شما چه پنهون این روزا ما رادیو آهنگ سفریا سرمون حسابی گرم یه دوست جدید بوده که کلیم ازش چیزای تازه یاد گرفتیم و اومدیم تا با شمام راجبشون حرف بزنیم. ولی قبلش حتما می‌خواین بدونین این دوست جدید کی بوده که انقدرم کوله بارش پره. جونم براتون بگه که گیلگمش یه فصلنامه پر و...
توی دوتا اپیزود قبلی داستان بازدید از چشمه مرتضی علی، بیرجند، داستان‌های باز شدن در ماشین و ساندویچ شتر رو براتون گفتیم. بعدش شب رو توی بیرجند خوابیدیم و الان ادامه ماجرای عجیب و غریب ما در سیستان و بلوچستان: «صبح زود بلند شدیم که راه بیفتیم به سمت ماخونیک. وسایل رو جمع کردیم و بار ماشین کردیم. سجاد نشست پشت فرمون و جواد هم کنار دستش. همه سوار شدیم ولی سجاد هیچ حرکتی نمی کرد. گفتیم سجاد راه نمیفتی؟ یه نگاهی توی آینه کرد بعد یه نگاهی به جواد انداخت. هردو یه عینک دودی از جلو ماشین برداشتن و...
نشست خبری همایش صفر تا سفر «تهران تراول شو» برگزار شد که رادیو آهنگ سفر این نشست رو به صورت آنلاین با حمایت شنوتو پوشش رادیویی داد. این نشست با حضور رضا پاکروان، رضا غیابی و دیگر برگزارکنندگان این همایش با حضور خبرنگاران حوزه گردشگری و آی تی امروز دوشنبه ساعت 10:15 برگزار شد که رادیو آهنگ سفر این نشست را به صورت آنلاین پوشش داد. میتونین پادکست این همایش رو از رادیو بشنوین.
Published 06/20/20
در جریان برگزاری همایش «صفر تا سفر» تهران تراول شو، رادیو آهنگ سفر سخنرانی‌های این همایش رو به صورت زنده و آنلاین دیروز پنجشنبه 2 آذرماه، از ساعت 9 صبح پوشش داد. در این برنامه رادیو آهنگ سفر، مهمان‌های ویژه‌ای چون استاد جلال نصیریان پدر گردشگری ایران، سمیرا بابابی عکاس، صخره‌نورد و گردشگر حرفه‌ای، امین شایگان عکاس و اهل سفر و محسن محمدی دوچرخه سوار، تور لیدر و فعال گردشگری حضور داشتند. همچنین مصاحبه‌هایی با منتورهای همایش تهران تراول شو مثل اشکان بروج، حرویه عبدالرحیم خان، افسانه فردوسی،...